Gwiazdy Jakości Obsługi 2014
Finał VII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi.Już po raz siódmy wielomilionowa społeczność konsumentów wybrała najbardziej przyjazne firmy 2014 roku w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. W trakcie uroczystej Gali w siedzibie Business Centre Club w Warszawie menadżerowie i prezesi wyróżnionych firm otrzymali statuetki Gwiazd Jakości Obsługi 2014. Podczas tego wydarzenia obecni byli także eksperci i przedstawiciele świata nauki, m.in. z wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Galę prowadził znany dziennikarz Andrzej Sołtysik, wspólnie z prezesem Grupy VSC Mirosławem Bartoniem. Podczas Gali w Business Centre Club przedstawiliśmy badania marketingowe Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od 7 lat prowadzi unikalne badanie satysfakcji klientów i analizy, pozwalające spojrzeć na obsługę klienta z różnych stron, w poszukiwaniu wspólnych perspektyw dla firm z 200 branż i ich konsumentów. O tym, które firmy zostały Gwiazdami Jakości Obsługi 2014 zdecydowali właśnie konsumenci, zamieszczając swoje opinie na portalu jakoscobslugi.pl oraz korzystając w tym celu z aplikacji Premia360 na smartfony, umożliwiającej badanie satysfakcji klienta bezpośrednio w punktach obsługi.
Dodatek spcjalny w Gazecie Wyborczej. Wyniki VII edycji Programu Jakość Obsługi zostały zaprezentowane w dodatku specjalnym w Gazecie Wyborczej. Znalazły się w nim także liczne case-study oraz wywiady z menedżerami firm, które uhonorowano Gwiazdami Jakości Obsługi 2014. W dodatku znalazły się również artykuły ekspertów zajmujących się takimi zagadnieniami jak jakość obsługi klienta oraz marketing relacji, m.in. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zespół Polskiego Programu Jakość Obsługi we współpracy z ekspertami SecretClient®, którzy od 1998 roku specjalizują się w badaniach Tajemniczy Klient, poddał analizie najnowsze wyniki ogólnopolskiego badania jakości obsługi klienta i zaprezentował je na łamach Gazety Wyborczej. Pobierz raport i dodatek specjalny w PDF. Grupa VSC – Polski Program Jakość Obsługi wspiera opracowanie i realizację programów lojalnościowych w ramach synergii Grupy VSC. Warto pamiętać, że program lojalnościowy dla klientów bądź program lojalnościowy dla firm, to nie tylko karty lojalnościowe, naliczanie punktów oraz wysyłka nagród, lecz znacznie szersze zagadnienie. Całościowy system lojalnościowy dla firm lub klientów powinien uwzględniać badania satysfakcji konsumentów oraz wszelkie procesy, związane z jakością obsługi i składające się na marketing relacji. Właściwe postawy sprzedawców i dobra jakość obsługi wpływają na cały system lojalnościowy firmy, na decyzje zakupowe klientów i ich przywiązanie do marki. Wspólnie z Polskim Programem Jakość Obsługi Grupa VSC monitoruje standardy jakości obsługi w 56 tys. miejscowości w całym kraju. Uzyskiwana wiedza pomaga projektować programy lojalnościowe dla konsumentów, programy lojalnościowe dla firm i programy partnerskie B2B, których celem jest wzmacnianie doradztwa i rekomendacji sprzedawców. Dbając o właściwe postawy sprzedawców i satysfakcję konsumentów Grupa VSC prowadzi programy lojalnościowe i programy motywacyjne dla sieciach sprzedaży, dla firm i pośredników w wielu kanałach dystrybucji. Przyjaźniejsze zasady i większa siła motywacyjna – wsparcie analityczne Polskiego Programu Jakość Obsługi przekłada się na przyjaźniejsze zasady i regulaminy, pomaga utrzymać wysoki poziom zainteresowania uczestników programu poprzez skuteczną komunikację i działania aktywizujące. Ułatwia także dobór nagród w programie lojalnościowym, motywacyjnym, konkursie, lub innej planowanej przez firmę akcji, adekwatnie do grupy docelowej. |
Zobacz wszystkie Aktualności: |