Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Marketing relacji

Budowanie wizerunku

Marketing relacji stanowi skuteczną strategię dla każdego przedsiębiorstwa, chcącego budować porozumienie ze swoimi klientami i partnerami biznesowymi. Jego celem jest tworzenie wizerunkowo korzystnych więzi firmy z pożądanymi grupami docelowymi. W późniejszym etapie tak zbudowane relacje mają bezpośredni wpływ na wyniki finansowe firmy. Najbardziej wartościowymi narzędziami marketingu relacji są programy lojalnościowe. Kierujemy je zarówno do klientów, firm, a także motywujemy za ich pomocą pracowników, w tym siły sprzedaży. W programach lojalnościowych nie chodzi jedynie o zbieranie punktów za zakupy lub odsprzedaż. Wchodząc do programu lojalnościowego, uczestnik zyskuje status szczególnego klienta lub wyjątkowego partnera biznesowego. Konstruując skuteczny program motywacyjny stawiamy na to, aby uczestnictwo w nim było przejrzyste, a marketing relacji budowany w sposób bezpośredniego kontaktu. Komunikujemy się z uczestnikami poprzez strony internetowe, SMS, MMS, mailingi, e-mailingi, newslettery, infolinię mailowa i telefoniczną.

Aby prowadzić skuteczny marketing więzi, należy w pierwszej kolejności opracować program lojalnościowy. Jego zasady mają być proste i przejrzyste, a stworzony system lojalnościowy dopasowany do oczekiwań i możliwości grupy docelowej. Cały projekt obejmiemy kompleksową obsługą programów lojalnościowych.

Przykłady programów lojalnościowych

Program lojalnościowy: Żywiec Akademia Zysków
Program lojalnościowy: Motywacja w branży paliwowej
Program lojalnościowy: Mapei – wieloletnia motywacja partnerów biznesowych