Nasi Klienci ponownie zostali Mikołajami!
Nieprzerwanie od 2009 r. niesiemy pomoc i uśmiech na Święta, spełniając marzenia potrzebujących dzieci i ich mam. Żeby tradycji stało się zadość, do świątecznej akcji Grupy VSC zaprosiliśmy naszych Partnerów Biznesowych i Klientów. Od 25 lat powierzają nam oni budowę relacji z ich partnerami biznesowymi. Dzięki wieloletniej współpracy z nami nasi Klienci już to wiedzą. Eksperci VSC profesjonalnie przygotują i kompleksowo obsłużą nie tylko ich programy lojalnościowe. Jesteśmy również niezastąpieni w niesieniu pomocy dla najbardziej potrzebujących w tym szczególnym czasie. W tym celu uruchomiliśmy magiczną stronę z prezentami zostanmikolajem.pl, do której dostęp mają tylko nasi Klienci. Dzięki przesłanym personalizowanym linkom dostępu do strony, zyskali Oni możliwość wyboru prezentów dla dzieci. Niezmiennie pomagamy potrzebującym z Domu Samotnej Matki oraz Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie we Wrocławiu.
Prowadząc od 25 lat programy lojalnościowe i obsługę nagród wiemy, że moc spełnianych marzeń jest dużo większa i lepiej buduje marketing relacji niż inne, tradycyjne prezenty.
W tym roku ponownie na samych prezentach nie poprzestaliśmy. Oprócz tradycyjnych paczek z zabawkami, zestawami kreatywnymi, koszami ze zdrowymi smakołykami przygotowaliśmy dodatkowo wyjątkową niespodziankę! Wspólnie z naszymi Klientami sprawiliśmy, że kuchnie i pokoje rodzinne w Domu Samotnej Matki oraz Ośrodku Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie zyskały nowe meble i praktyczne wyposażenie!
Cieszymy się, że wspólnie z Klientami i Partnerami biznesowymi Grupy VSC możemy spełniać świąteczne marzenia tak wielu potrzebujących dzieci. W taki magiczny sposób sukcesy osiągane przez Klientów wspólnie z nami przemieniają się w radość dzieci. Wspólnie dajmy im nadzieję na lepsze jutro. Jesteśmy przekonani, że relacje marketingowe budowane w oparciu o wspólną realizację szczytnych, charytatywnych celów budują lojalność lepiej niż inne systemy lojalnościowe.
Dobre relacje przez cały rok!
Świąteczna, autorska akcja Grupy VSC doskonale odzwierciedla synergię usług realizowanych przez poszczególne marki grupy. Programy Lojalnościowe, badania Tajemniczy Klient SecretClient®, Polski Program Jakości Obsługi oraz kataloginagrod.pl. Łączymy badania jakości obsługi oraz badania satysfakcji konsumentów i klientów biznesowych z budową programów lojalnościowych i kompleksową obsługą nagród. Tym samym dążymy do wzmocnienia skuteczności w każdym obszarze marketingu relacji, co pozwala znacząco zaoszczędzić czas i zmniejszyć koszty. W efekcie firmy obsługiwane kompleksowo przez ekspertów Grupy VSC zyskują bezpieczne systemy lojalnościowe. Skupiamy się na skuteczniejszej motywacji, efektywniejszej komunikacji. Dodatkowo stawiamy na możliwość oparcia szeregu działań i decyzji o profesjonalne badania satysfakcji oraz Mystery Shopping. Skontaktuj się z nami!