Nowy program lojalnościowy
/05.2015/ Uruchomiliśmy nowy program lojalnościowy dla kobiet.
Grupa VSC przygotowała i wdrożyła konsumencki program lojalnościowy dla sieci sklepów marki Chantelle – jednego z najbardziej ekskluzywnych producentów francuskiej bielizny. Program lojalnościowy „Bonjour Chantelle” ma zasięg ogólnopolski i został równocześnie wdrożony we wszystkich butkach tej marki. Opiera się o karty lojalnościowe, dzięki którym Klienci otrzymują dostęp do szeregu korzyści. Do obsługi programu motywacyjnego dział IT Grupy VSC zbudował dedykowany system lojalnościowy i oprogramowanie zapewniające obsługę wydawanych w ramach programu kart lojalnościowych, kompleksową obsługę marketingu relacji oraz kanałów komunikacji, w tym nowy serwis www. Program motywacyjny został oparty na autorskiej kreacji i jest wspierany przez liczne materiały reklamowe.
Nowy program lojalnościowy i system do obsługi kart.
Planując komunikację z adresatami programu lojalnościowego, zwróciliśmy szczególną uwagę na bliską więź, jaką mamy szansę zbudować dzięki stałym i regularnym kontaktom z uczestnikami. Według ekspertów Grupy VSC ogromne znaczenie zyskuje komunikacja z klientem w miejscu sprzedaży. Ważną rolę w systemie lojalnościowym pełnią ekspedientki salonów sprzedaży, które jako pierwsze nawiązują relacje marketingowe z klientkami, wręczając im ekskluzywne zaproszenie z kartą lojalnościową. Następnie uczestniczą w procesie komunikacji z uczestnikami programu. Pełnią funkcję doradców, na co dzień towarzyszą konsumentkom podczas zakupów, kształtują marketing relacji i odgrywają ważną rolę w podejmowanych decyzjach zakupowych. Komunikacja z uczestnikami kluczem do sukcesu. Tworząc program lojalnościowy „Bonjour Chantelle” Grupa VSC postawiła na komunikację, odpowiednio dopasowaną do grupy docelowej programu premiowego. Projektując komunikaty e-mail systemu lojalnościowego, Grupa VSC skupiła się na podstawowych zasadach, jakimi są: spójny układ z layoutem serwisu internetowego, odpowiednia grafika, tekst, elementy call to action w kreacji, dobór właściwych terminów i godzin wysyłek do odbiorców oraz wiele innych czynników, które nasi analitycy nieustannie wzbogacają w oparciu o badania satysfakcji i oczekiwań klientów. Przy projektowaniu i obsłudze programu wykorzystujemy także unikalną wiedzę i know-how Polskiego Programu Jakość Obsługi. Analiza postaw i opinii konsumentów za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl pozwala na opracowanie nowych kierunków działań i wykorzystywanie szans dalszego zwiększania pozycji marki Chantelle i jej sieci sprzedaży na rynku ekskluzywnej bielizny. Dedykowany system lojalnościowy i serwis internetowy. Na potrzeby programu lojalnościowego Grupa VSC zaprojektowała i przygotowała dedykowany serwis internetowy, zintegrowany z systemem lojalnościowym firmy. Wykorzystując w komunikacji zaawansowane rozwiązania technologiczne nie zapomnieliśmy o przyjazności i o tym, by każdy uczestnik programu motywacyjnego czuł się szczególnie doceniony. Dzięki dedykowanemu systemu lojalnościowemu IT ekspedientki mają możliwość na bieżąco informować uczestniczki o ofertach specjalnych oraz zachęcać je do powiększania koszyka zakupowego o dodatkowe produkty uzupełniające, których zakup wpłynie na saldo punktów lojalnościowych. Grupa VSC od 17 lat buduje największe programy lojalnościowe w Polsce. Zaufało nam wiele znanych w kraju i na świecie marek, a wyniki naszych programów motywacyjnych zostały wielokrotnie ukoronowane prestiżowymi nagrodami, m.in. Diamentami Forbes, czy Gazelami Biznesu. Cieszymy się, że do grona naszych Klientów dołączyła marka Chantelle. Zobacz więcej: kompleksowa obsługa programów lojalnościowych.
|
Zobacz wszystkie Aktualności: |