Jak budować relacje wewnętrzne? Nie ma na to prostego przepisu, trzeba je po prostu pielęgnować codziennie. Od czasu do czasu warto się także razem zabawić. Sprawdziliśmy to osobiście podczas firmowego balu przebierańców z okazji Dnia Kobiet. Oj działo się… Zobacz wszystkie Aktualności:
To już 8 odsłona programu! Po raz kolejny mamy przy przyjemność współpracować z Credit Agricole Bank Polska SA i LUKAS Finanse SA przy organizacji 8 edycji Konkursu „Raty dobrze reprezentowane”. To już 8 edycja tej akcji. Po ósme nieskończoność Motywem przewodnim tej odsłony jest sport i rywalizacja, a więc “Startuj po więcej nagród”! Liczba 8 ...
Dla lidera rynku wierzytelności konsumenckich uruchomiliśmy nowatorski program dla osób regularnie spłacających swoje zobowiązania. Uczestnicy Klubu ULTIMO premiowani są punktami, które mogą wymieniać na gwarantowane, markowe nagrody! Współpraca z Grupą ULTIMO obejmuje: opracowanie koncepcji programu, kreację, komunikację oraz obsługę logistyczną nagród dla Uczestników Klubu ULTIMO. www.klubultimo.pl Zobacz wszystkie Aktualności:
Acer Masters Program – najlepszym programem partnerskim 2011! Obchodzący właśnie swoje I urodziny, zaprojektowany i obsługiwany przez naszą firmę program „Acer Masters Program” uznano najlepszym programem partnerskim 2011 roku! AMP to szerokie spojrzenie na relacjeAMP opiera się na szeregu działań, mających na celu budowanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi Acer. Punkty za zakupy, quizy wiedzy, ...
Trudno gotować z zawiązanymi oczami. Z budową lojalności jest jak z gotowaniem – to sztuka łączenia dobrze odmierzonych składników. Dlatego trudno byłoby gotować z zawiązanymi oczami i z lojalnością jest podobnie. Nie sposób zajmować się nią po omacku, czyli bez badań. Dlatego wykorzystując własne doświadczenia i narzędzia przygotowaliśmy specjalną ofertę synergii usług motywacyjnych i badawczych. ...
Sukces akcji “Zostań naszym Mikołajem” SecretClient wspólnie z Działem Programów Lojalnościowych zbadał marzenia dzieci z dwóch domów dziecka. Uzyskane wyniki posłużyły do przygotowania świątecznej akcji, w której nasi Klienci za pośrednictwem aplikacji on-line wybierali upominki. Zakup, pakowanie i dostarczenie paczek zorganizował nasz Dział Logistyki, a Program Jakość Obsługi sprawdził satysfakcję dzieci. Razem przygotowaliśmy 70 upragnionych ...
Czegoś Ci brakuje? Planujesz promocję, konkurs, program lojalnościowy na 2012 rok? Czy na pewno masz pod ręką wszystko czego potrzebujesz, nie tylko w zakresie obsługi nagradzania, ale także przygotowania i obsługi akcji, narzędzi informatycznych, kreacji, poligrafii badań i analiz? Zobacz wszystkie Aktualności:
Planujesz promocję, konkurs, program lojalnościowy? Skorzystaj z profesjonalnego wsparcia – nie tylko w zakresie obsługi nagradzania, ale także przygotowania i obsługi akcji, narzędzi informatycznych, kreacji, poligrafii badań i analiz. Warto skorzystać z pomocy fachowców, specjalizujących się w tej dziedzinie od wielu, wielu lat… W czym możemy pomóc? Zobacz wszystkie Aktualności:
Ruszyła III edycja programu lojalnościowego MAPEI! Już trzeci rok z rzędu firma MAPEI Polska Sp. z o.o. powierzyła nam realizację wszystkich działań związanych z przygotowaniem kolejnej odsłony programu lojalnościowego dla sprzedawców! Jesteśmy odpowiedzialni za oprawę graficzną, rozwiązania IT oraz bieżącą obsługę związaną m.in. z komunikacją z uczestnikami, cyklicznymi badaniami, analizą satysfakcji i aktywizacją Uczestników programu ...