Systemy lojalnościowe IT
Elastyczny system lojalnościowy plus stałe wsparcie naszych programistów
Elastyczny system lojalnościowy plus stałe wsparcie naszych programistów
Grupa VSC zbudowała i na przestrzeni wielu lat rozwija autorski system lojalnościowy, który całościowo obsługuje programy lojalnościowe w pełnym zakresie zarządzania grupami uczestników, naliczania punktów, komunikacji i logistyki nagród oraz programy motywacyjne, kluby partnerskie, promocje i konkursy. Oprogramowanie stanowi stabilną podstawę pod każdy program lojalnościowy oraz szeroko rozumiany marketing relacji.
Nasza platforma do zarządzania programami lojalnościowymi zbudowana jest z modułów, umożliwiających elastyczną konfigurację. Pozwala to na skrócenie czasu w którym można wdrożyć system lojalnościowy i rozpocząć działania skierowane do uczestników programu oraz wpływa na znaczne obniżenie kosztów uruchomienia akcji. Wystarczy wybrać moduły i funkcje odpowiadające potrzebom danej firmy, sieci sprzedaży, klientów, pośredników, menedżerów.
Stały nadzór funkcjonowania platformy, jej rozwój oraz wsparcie techniczne realizowane jest w systemie 24/7 przez zespół programistów pracujących na miejscu, w naszej siedzibie. Wdrażając system lojalnościowy u naszych Klientów gwarantujemy im profesjonalne konsultacje i wsparcie informatyczne, umożliwiające sprawną integrację z wewnętrznymi systemami firmy, jej dostawców i odbiorców, banków, itp. Pomagamy skonfigurować bazy danych, stworzyć personalizowane konta uczestników, strony internetowe, katalogi nagród, naliczanie punktów i promocji, raporty, narzędzia komunikacji: SMS, MMS, mailingi, e-mailingi, newslettery, e-learing i testy wiedzy.
Powyżej opisaliśmy szereg zalet, charakteryzujących nasz kompleksowy system pozwalający na obsługę programu lojalnościowego. Jednak najważniejszą cechą, która wyróżnia ten system jest to, że opracowali go doświadczeni specjaliści od programów lojalnościowych z wieloletnią praktyką i to oni wskazali programistom właściwe rozwiązania. Nasze badania marketingowe wskazują, że w wielu przypadkach bywa odwrotnie. Dlatego odradzamy oddawanie systemu lojalnościowego w ręce firmowych informatyków, dla których technologia bywa ważniejsza od marketingu relacji oraz satysfakcji klienta. Odradzamy także „rozwiązania pudełkowe”, które zamkną program lojalnościowy w świecie ograniczeń i nie pozwolą na jego właściwy rozwój w przyszłości. Nie polecamy także współpracy w tym zakresie z firmami informatycznymi, ponieważ nie będą w stanie zapewnić systemowi właściwej opieki marketingowej, a obsługę zamówień nagród przekażą pośrednikom, co podniesie koszty programu. Warto skorzystać z gotowych rozwiązań oraz kompetencji Grupy VSC, zapraszamy!