Obsługa konkursów i promocji
Programy motywacyjne
Programy motywacyjne
Organizacja i obsługa promocji od lat stanowi naszą specjalizację. Pomagamy wspierać sprzedaż pamiętając, że dobrze zaprojektowana promocja lub konkurs może stać się fundamentem pod budowę programu lojalnościowego lub partnerskiego. W oparciu o naliczanie punktów na podstawie wartości lub liczby transakcji, atrakcyjny katalog nagród, proste zasady i ciekawą kreację jesteśmy w stanie przygotować skuteczną promocję, która przyniesie szybki wzrost sprzedaży, ograniczy rolę ceny, umożliwi zmniejszenie przyznawanych rabatów i stworzy barierę wejścia dla konkurencji.
Jeżeli firma nie jest jeszcze gotowa na długofalowy program lojalnościowy, rekomendujemy wdrożenie akcji promocyjnych, które pozwolą przekonać się o skuteczności proponowanych przez Grupę VSC narzędzi motywacji. W ramach strategii PULL stymulują popyt konsumentów oraz wspierają pracę pośredników, sprzedawców oraz przedstawicieli handlowych. Eksperci z Dep. Programów Lojalnościowych proponują metody aktywizacji sprzedaży, dopasowane do grupy docelowej, oparte np. o system motywacji, premie, rabaty, nagrody gwarantowane za zakup bądź punkty i katalogi nagród. Projektowane przez nas promocje cechują się wysoką skutecznością dzięki atrakcyjnym zasadom, porywającej kreacji oraz kompleksowej obsłudze. Wyniki promocji mogą stanowić doskonały fundament pod przyszłe programy i systemy lojalnościowe.
Sprawdzone rozwiązania, całościowa obsługa
Nadzór konkursów, regulamin, podatki
Gotowy System IT, oprogramowanie konkursów
Całościowa obsługa logistyki nagród
Własny Dział Badań oczekiwań i satysfakcji
Konkursy mogą być organizowane jako niezależne akcje lub w ramach dodatkowej aktywizacji uczestników programu lojalnościowego i partnerskiego, składając się na całościowy marketing relacji firmy. Oferujemy wiele oryginalnych i sprawdzonych rozwiązań: konkursy z nagrodami rzeczowymi, nagrodami w postaci przywilejów, prezenty on-line, e-learningi, konkursy wiedzy. Oferujemy kompleksową obsługę prawną i podatkową konkursów. Naszą wartością dodaną przy organizacji konkursów jest wykorzystanie własnego działu badań Grupy VSC oraz Tajemniczych Klientów. Poprzez badania marketingowe zwiększamy skuteczność dotarcia i aktywizacji uczestników konkursów, możemy lepiej planować działania, trafniej dopasować nagrody oraz szybciej reagować na zmiany i wprowadzać udoskonalenia.