Mapei 3 – Programy Lojalnościowe
Branża: Budowlana / Chemia budowlana
To już III edycja programu lojalnościowego MAPEI! Dzięki wskaźnikom osiągniętym w I i II edycji oraz popularności programu w grupie docelowej, potwierdzonej przez badanie satysfakcji klientów firma Mapei zleciła zespołowi Grupy VSC zaprojektowanie, przygotowanie wszystkich narzędzi, wdrożenie oraz obsługę kolejnej odsłony programu partnerskiego.
Strona internetowa programu lojalnościowego:
Uruchomieniu kolejnej edycji towarzyszyło jak zwykle odświeżenie kreacji i key-visual akcji. To jednak nie wszystko, ponieważ zgodnie z wnioskami płynącymi z badania satysfakcji i oczekiwań grupy docelowej, prowadzonego regularnie przez nasz dział badań znacznie poszerzono katalog nagród. Obecnie obejmuje on aż 120 pozycji, wprowadzone zostały także nowe kategorie nagród, m.in. „Wyjątkowe przeżycia”, takie jak m.in. lekcje nurkowania, jazda na motocyklu Harley-Davidson, a nawet możliwość spędzenia dnia na torze Formuły 1, w której uczestnik programu lojalnościowego Mapei może zasiąść za kierownicą bolidu F1!
Podstrona www programu partnerskiego:
Grupa VSC zajmuje się kompleksową obsługą programu. Należy do niej stały nadzór Project Managera komunikacja z uczestnikami, wszelkie prace graficzne i programistyczne, system lojalnościowy IT, utrzymanie i rozwój platformy do obsługi akcji, dodatkowa aktywizacja uczestników programu poprzez konkursy, ankiety i … (nie o wszystkim możemy napisać), a także cykliczne badanie satysfakcji klientów i oraz logistyką nagród.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.