Benq – Programy Lojalnościowe i marketing relacji
Branża: IT, nowoczesne technologie, projektory, notebooki
Grupa VSC zaprojektowała i od wielu lat rozwija program partnerski B2B w kanale dystrybucji dla resellerów (pośredników sprzedaży), zaopatrujących się w sprzęt IT marki BenQ u największych dystrybutorów IT w Polsce: AB SA, ABC Data, Action, eD’ System Poland, Inter Alnet, NTT, Yamo.
Strony internetowe programu partnerskiego:
Co wyróżnia ten program partnerski?
Uruchomiliśmy dedykowany system lojalnościowy IT, obsługujący wymianę danych z największymi dystrybutorami branży IT w Polsce. Platforma informatyczna i oprogramowanie do obsługi programu lojalnościowego scala dane pochodzące z różnych systemów informatycznych poszczególnych dystrybutorów objętych promocją i jest w stanie poradzić sobie ze stosowanymi przez nich różnymi kodami produktów. Dzięki temu program motywacyjny umożliwia resellerom dokonywanie zakupów u dowolnego dystrybutora, a punkty redempcyjne zawsze naliczane są na jednym koncie uczestnika programu partnerskiego.
Uczestnicy programu lojalnościowego B2B otrzymują punkty, które mogą wymieniać na atrakcyjne nagrody, dostarczane przez Centrum Logistyki Nagród Grupy VSC. Obsługa związana z nagrodami obejmuje także aktualizację o najaktualniejsze modele i wprowadzanie do katalogu nagród nowych grup upominków, związanych z potrzebami grupy docelowej. Program partnerski rozwijany jest przy wykorzystaniu kompetencji naszego Działu badań w zakresie badania satysfakcji klientów.
Realizacja programu objęta jest stałą opieką project managera oraz zespołu kreatywnego. Grupa VSC przygotowała także i rozwija strategię komunikacji, zarządza systemem lojalnościowym oraz serwisem internetowym, a także prowadzi szereg działań mających na celu rozwój programu partnerskiego oraz stymulowanie działań marketingu relacji w tej ważnej grupie docelowej.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.