Masz dwie wiadomości
Jeżeli Państwa firma zastanawia się nad marketingiem relacji?nad pomysłami na program lojalnościowy, konkurs lub programy motywacyjne na kolejne kwartały 2013 roku, to mamy dwie informacje. Na początek zła: w tym roku programy lojalnościowe i podobne działania z zakresu marketingu relacji planuje wiele firm z niemal wszystkich branż. Poszukując alternatyw w sytuacji ograniczonych budżetów na kampanie reklamowe wybór staje się prosty. Program lojalnościowy, okazuje się nie tylko lepiej mierzalny i bardziej efektywny, ale co więcej może się sam finansować. Jest więc bardzo prawdopodobne, że o działaniach z zakresu lojalności myślą także konkurenci Państwa firmy…
Dobra wiadomość Oferujemy wartości dodane, wynikające z 15 lat doświadczeń i ścisłej specjalizacji oraz gotowy system lojalnościowy. Obsługujemy marketing relacji w pełnym zakresie, programy motywacyjne, programy lojalnościowe, programy partnerskie, premiowe, motywacyjne, konkursy, promocje sprzedaży. | |
Zobacz wszystkie Aktualności: |