
Światowy Dzień Konsumenta 2014
Międzynarodowy Dzień Konsumenta!Z tej okazji warto przypomnieć cztery podstawowe prawa konsumentów, które od pamiętnego przemówienia Prezydenta USA Johna F. Kennedy’ego nie tylko nie straciły na ważności, lecz wręcz przeciwnie – ich waga w dzisiejszych czasach rośnie. W roku 1962 Prezydent John F. Kennedy podczas przemówienia dotyczącego projektu ustawy o ochronie praw konsumenta, sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów: do informacji, do wyboru, do bezpieczeństwa oraz do reprezentacji. W roku 1998 Grupa VSC w oparciu o te zasady rozpoczęła budowę szerokiego wachlarza usług składających się na marketing relacji. Już od 16 lat Grupa VSC projektuje programy lojalnościowe dla firm oraz dla konsumentów, programy motywacyjne dla sieci sprzedaży i pośredników, konkursy konsumenckie, sprzedażowe i handlowe, prowadząc przy tym stałe badanie satysfakcji klientów. Wyniki te pozwalają nie tylko na obiektywną ocenę akcji, ale również dostarczają informacji, co do rekomendacji oraz dalszych kierunków w jakich należy rozwijać systemy lojalnościowe i optymalizować program lojalnościowy dla klientów lub program partnerski dla firm. Jaka jest zatem idealna recepta na skuteczny marketing relacji? Prawo do informacji – kluczowe znaczenie komunikacji. Prawo do wyboru – szeroki wachlarz możliwości. Prawo do bezpieczeństwa – uczciwość zasad i bezpieczeństwo danych. Prawo do reprezentacji – lojalność wyrażona w rekomendacjach. |
Zobacz wszystkie Aktualności: |