Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Przepis: program lojalnościowy

/08.2014/ Przepis na program lojalnościowy z kuchni VSC.

 

Co łączy lojalność z ogórkami? Na przykład to, że latem dla naszych Klientów przygotowujemy wiele nowych programów lojalnościowych, które pozwolą utrwalić lojalność ich odbiorców i cieszyć się nią jesienią, zimą i wiosną. W tym samym okresie wielu Polaków w podobnym celu zaprawia słoiki z ogórkami – aby przez cały rok korzystać z ich odżywczych wartości.

Znajdując więcej podobieństw opracowaliśmy „ogórkowy” przepis na udany program lojalnościowy. W lekkiej formie opowiemy w nim jak tworzyć systemy lojalnościowe, które pozwolą Państwa firmom osiągnąć na serio całkiem poważne korzyści i zyski.

1. Zaczynamy od bazy.

Ogórki pochodzą z Azji, ze starożytnego Iranu sprzed 7.000 lat. Były też uprawiane w starożytnym Egipcie 2 tys. lat p.n.e. Dotarły do Polski przez Bizancjum i od XIII w. na dobre zagościły na naszych stołach. Ich krewnymi są dynia i melon. Czy równie dobrze znamy historię klientów, których obejmie program lojalnościowy? Warto zgłębić specyfikę, oczekiwania i potrzeby grupy docelowej, aby stworzyć dla nich najskuteczniejszy program lojalnościowy. Grupa VSC zapewnia szerokie wsparcie w tym zakresie: analizę historii transakcji, segmentację, badania satysfakcji klientów oraz audyty Mystery Shopping – również u konkurencji.

2. Jak połączyć pomysły w spójną całość?

Na świecie znamy 53 rodzaje ogórków. Programy lojalnościowe występują w równie szerokiej gamie wariantów i możliwości. Które z nich wybrać i jak połączyć w spójną całość? Pomoże w tym system lojalnościowy i dedykowane oprogramowanie Grupy VSC do zarządzania programami motywacyjnymi. Pozwoli Państwu skoordynować ważne procesy, takie jak naliczanie punktów, komunikacja z uczestnikami, mailingi, redempcja nagród, raportowanie. Ten nowoczesny system zapewni również szerokie możliwości rozwoju programu w przyszłości.

3. Siła motywacji.

Juliusz Cezar głosił, że ogórki poprawiają temperament, a Arystoteles radził kobietom podawanie ogórków mężom, w celu poprawy siły i jurności. Podobnie powinien działać na klientów dobry program lojalnościowy, zwiększyć ich potencjał i zakupy. W tym celu należy opracować odpowiedni system premiowania, który uczestnicy ocenią jako realistyczny oraz zmotywować ich niebanalnymi nagrodami. Warto wykorzystać tu 17-letnie doświadczenie Grupy VSC, nasze badania i sprawdzone case-study. Podpowiemy Państwu najlepsze, sprawdzone rozwiązania.

4. Czym przyciągnąć uwagę uczestników?

Od tysięcy lat panuje opinia, że ogórki poprawiają urodę, wybielają cerę i wygładzają zmarszczki, a jak możemy zadbać o wizerunek programu motywacyjnego i sprawić, że stanie się bardziej pociągający? Na podstawie analiz i badań nasz zespół kreatywny, wspierany przez studio graficzne zaproponuje Państwu świeżą kreację, nazwę, hasło, key-visual, pakiet startowy i katalog nagród. Przyciągniemy uwagę uczestników przez niesztampową komunikację, mailingi, newslettery, SMS-y oraz stronę internetową programu lojalnościowego.

5. Czy da się zwiększyć efekt obniżając koszty?

Ogórki są niskokaloryczne, mają jedynie 6-8 kalorii w 100 gramach, odkwaszają organizm i wspierają odchudzanie. Podobną rolę w organizmie firmy pełnią programy lojalnościowe. Kosztują 10-20 razy mniej niż promocje rabatowe, a dodatkowo same się finansują, gdyż punkty i nagrody wynikają ze wzrostów sprzedaży. Nasi eksperci pomogą Państwa firmie zwiększyć efekt poszczególnych działań i obniżyć koszty marketingu relacji łącząc programy motywacyjne, promocje, konkursy, rankingi, targety, e-learningi oraz badania satysfakcji klientów w spójny system lojalnościowy.

6. Kompleksowa obsługa na pełną moc.

Ogórki można podawać surowe, w sałatkach, kiszone, małosolne, pikle, na słodko, ostro, w ziołach. W przypadku programów lojalnościowych wachlarz działań jest jeszcze szerszy, dlatego oferujemy naszym Klientom otoczenie akcji kompleksową opieką. Dedykowany Project Manager VSC pomoże wybrać najlepsze rozwiązania oraz odciąży Państwa w codziennej koordynacji akcji. Podpowie pomysły na dodatkową aktywizację uczestników, zapewni narzędzia, wartości dodane i korzyści synergii. Nasze Centrum Logistyki Nagród zapewni wygodę obsługi nagradzania i oszczędności.

Dzięki temu lojalność Państwa klientów na długo utrzyma swoją siłę.

Źródła:
Grupa VSC – dep. Programów Lojalnościowych – case-study 1998-2014©
Dep. badań SecretClient® – badania satysfakcji klientów 1998-2014©
Polski Program Jakość Obsługi – jakoscobslugi.pl ©2014

 


Zobacz wszystkie Aktualności: