Kompleksowa obsługa logistyki nagród
Centrum obsługi nagród dla Twojej wygody
Centrum obsługi nagród dla Twojej wygody
Zagadnienia związane z nagrodami są jednymi z najważniejszych, a zarazem najtrudniejszych etapów realizacji programów motywacyjnych. W dużej mierze decydują o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs, przyniosą zamierzony efekt i zbudują długofalowe relacje z jego uczestnikami. Dlatego wiele lat temu podjęliśmy decyzję o budowie własnego Centrum Logistyki Nagród. Dziś zapewnia ono naszym Klientom komfortową i bezpieczną obsługę wszystkich etapów logistyki nagród, a stała współpraca z producentami i dystrybutorami pozwala obniżyć koszty nagród.
Zarządzanie katalogami i dostępnością
Wykorzystanie sieci dostawców i efektu skali
Optymalizacja stocków, konfekcja i pakowanie
Raportowanie, stały nadzór doręczeń
Obsługa zwrotów i reklamacji, infolinia
Aktualizacje katalogów, nagrody specjalne i sezonowe
Już na etapie przygotowania nagród bierzemy pod uwagę to, co bywa prawdziwym wyzwaniem w chwili zamówienia jej przez uczestnika, czyli spełnienie obietnicy dostępności nagrody. Planując katalogi nagród na wiele miesięcy bądź lat trzeba o tym pamiętać. Opierając się na badaniach Uczestników oraz dzięki wieloletniej współpracy z producentami tworzymy katalogi, obejmujące nie tylko nagrody rzeczowe oraz czuwamy nad dostępnością nagród. Oferujemy szeroki wachlarz nagród dopasowanych do różnych grup docelowych. Posiadamy oprogramowanie, ułatwiające aktualizację modeli nagród, dodawanie fotografii i opisów nagród, wprowadzanie nagród sezonowych i specjalnych oraz łączenie nagród w kategorie.
Dzięki dwóm dekadom specjalizacji w obsłudze programów lojalnościowych, konkursów i promocji wypracowaliśmy dobrą pozycję w negocjacjach z producentami i dystrybutorami z wielu grup produktowych i branż. Efekt skali pomaga naszym klientom w znacznym obniżeniu kosztów zakupu nagród. Dodatkowo gwarantujemy szybki czas realizacji zakupu i wysyłki, a także kredytowanie i terminy płatności. Optymalizujemy logistykę – ten sposób pomogliśmy naszym Klientom zaoszczędzić już wiele milionów zł.
Dysponujemy kilkunastoma tys. metrów powierzchni magazynowej, ale nie tworzymy zbędnych stocków magazynowych, stosując strategię szybo rotujących nagród, dostępnych „just in time”. Nasze oprogramowanie do obsługi programów lojalnościowych oraz badania uczestników pomagają przewidywać trendy i zapotrzebowanie na nagrody. W przypadku konieczności użycia magazynów, udostępniamy je klientom w elastycznych konfiguracjach, zgodnych ze zmieniającymi się potrzebami. Magazyny wyposażone są w narzędzia usprawniające konfekcjonowanie i pakowanie nagród. Obsługa magazynowania i wysyłki nagród w programach premiowych, lojalnościowych, promocjach i konkursach realizowana jest przez stały i doświadczony personel, znający specyfikę tego typu akcji i mający na uwadze satysfakcję Uczestników.
Oferujemy wiele sposobów pakowania nagród, od najprostszych, do bardzo złożonych, obejmujących branding, specjalne opakowania, dołączanie dodatkowych dokumentów. Przy wyborze optymalnego modelu wysyłki nagród kierujemy się badaniami Uczestników. Posiadamy możliwość łączenia nagród od różnych dostawców w jednorodne pakiety w celu wspólnej wysyłki. Dla nagród oczekujących na konfekcjonowanie przygotowaliśmy niezbędne powierzchnie magazynowe. Przygotowanie do wysyłki nagród obsługiwane jest przez doświadczony personel, mający świadomość tego, że programy lojalnościowe, partnerskie, promocje i konkursy powinny budować właściwy wizerunek firmy – także poprzez wygląd i opakowanie nagrody. Naszym atutem jest obsługa wysyłki nagród w dowolnym modelu, zgodnym z założeniami programu lojalnościowego, partnerskiego, promocji bądź konkursu. Obsługujemy zarówno obsługę wysyłek drobnych, jak i wielkogabarytowych, samochodów, pojazdów, wózków widłowych, maszyn i urządzeń. Wysyłka nagród może następować pod adresy uczestników lub do sieci dystrybucji klienta, placówek, firm bądź instytucji. Przy wyborze optymalnego modelu dystrybucji zawsze opieramy się na badaniach Uczestników. Wieloletnia współpraca z firmami kurierskimi umożliwia obniżenie kosztów wysyłki nagród.
Dbamy o terminowe dostarczenie nagród, zgodnych z zamówieniami uczestników i odpowiadających wizerunkowi prezentowanemu poprzez katalogi nagród i strony internetowe, ponieważ wiemy jak mocno wpływa to na satysfakcję Państwa konsumentów i partnerów biznesowych. Nagrodom mogą towarzyszyć usługi dodatkowe oraz dokumenty zwrotne, np. dodatkowe formularze, dokumenty rejestracyjne pojazdów, itp. zgodne z założeniami programu lojalnościowego, konkursu lub promocji. Cykliczne badania satysfakcji Uczestników pomagają spełnić oczekiwania Uczestników także w tym zakresie.