Gala Jakości Obsługi 2017
Zgodnie z coroczną tradycją byliśmy współorganizatorem Gali Gwiazd Polskiego Programu Jakości Obsługi. Tegoroczne podsumowanie tego największego badania satysfakcji konsumentów w Polsce było wyjątkowe. Nie tylko za sprawą wzrostu wskaźnika jakości obsługi w Polsce, który jak wiemy w dużym stopniu buduje lojalność konsumentów i przekłada się na ich decyzje zakupowe, ale także z uwagi na okrągłą rocznicę. Tegoroczna Gala podsumowała bowiem 10 rok działania Polskiego Programu Jakości Obsługi oraz portalu jakoscobslugi.pl.
Uroczystość została poprowadzona z uśmiechem przez Katarzynę Pakosińską, której towarzyszył na scenie Mirosław Bartoń, współzałożyciel i prezes Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jak co roku Gwiazdy Jakości Obsługi, w formie statuetek oraz ozdobnych certyfikatów, zostały uroczyście wręczone przedstawicielom firm, których jakość obsługi docenili najważniejsi jurorzy, czyli sami konsumenci.
Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowej z Gali Gwiazd Jakości Obsługi 2017.
Zgodnie z coroczną tradycją byliśmy współorganizatorem Gali Gwiazd Polskiego Programu Jakości Obsługi. Tegoroczne podsumowanie tego największego badania satysfakcji konsumentów w Polsce było wyjątkowe. Nie tylko za sprawą wzrostu wskaźnika jakości obsługi w Polsce, który jak wiemy w dużym stopniu buduje lojalność konsumentów i przekłada się na ich decyzje zakupowe, ale także z uwagi na okrągłą rocznicę. Tegoroczna Gala podsumowała bowiem 10 rok działania Polskiego Programu Jakości Obsługi oraz portalu jakoscobslugi.pl.
Uroczystość została poprowadzona z uśmiechem przez Katarzynę Pakosińską, której towarzyszył na scenie Mirosław Bartoń, współzałożyciel i prezes Polskiego Programu Jakości Obsługi. Jak co roku Gwiazdy Jakości Obsługi, w formie statuetek oraz ozdobnych certyfikatów, zostały uroczyście wręczone przedstawicielom firm, których jakość obsługi docenili najważniejsi jurorzy, czyli sami konsumenci.
Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowej z Gali Gwiazd Jakości Obsługi 2017.
Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2017 odbyła się tradycyjnie 15 marca, tj. w Międzynarodowym Dniu Konsumenta. Elitarny charakter wydarzenia podkreślało miejsce organizacji Gali: siedziba Business Centre Club w Warszawie. Z okazji 10 rocznicy, wręczono również specjalne statuetki Gwiazd Dekady, podsumowujące wyniki kolejnych edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Laureaci Gwiazd Dekady zostali również zaproszeni do debaty, w której podzielili się swoimi doświadczeniami w zakresie standardów obsługi oraz sposobów utrzymania satysfakcji swoich klientów.
Zapraszamy do obejrzenia podsumowania wniosków z debaty.
Znaczenie jakości obsługi w motywacji i lojalności klientów
Od lat Polski Program Jakości Obsługi konsekwentnie realizuje swoją misję, wcielając w życie hasło konsumenckie: „Twoja opinia się liczy”. Misja ta jest rozwijana w ramach Grupy VSC, także w zakresie tworzonych przez nas programów lojalnościowych. Firmy, które otrzymały Gwiazdę Jakości Obsługi 2017 cechuje najwyższa dbałość o marketing relacji oraz umiejętność wykorzystania dostępnych narzędzi budowy i utrzymania lojalności klientów, takich jak m.in. systemy lojalnościowe i programy motywacyjne dla konsumentów, partnerów handlowych, pośredników w sieciach sprzedaży oraz pracowników. Firmy, które na bieżąco łączą łączą badania jakości obsługi i satysfakcji konsumentów ze swoimi programami lojalnościowymi i motywacyjnymi zyskują więcej. To naczynia połączone, ponieważ trudno wyobrazić sobie, aby projektowanie i realizacja skutecznych programów lojalnościowych były możliwe bez badań i dbałości o system obsługi, a jakość obsługi wpływa na lojalność zarówno konsumentów, jak i klientów biznesowych. Relację tę Grupa VSC wykorzystuje od niemal 2 dekad. Od 1998 roku, zrealizowaliśmy kilkaset programów lojalnościowych i motywacyjnych, rozwijając rolę badań marketingowych w marketingu relacji i łącząc siłę trzech marek: SecretClient®, Polski Program Jakość Obsługi oraz Programylojalnościowe.pl. Klienci Grupy VSC wiedzą, że połączenie programów lojalnościowych z badaniami satysfakcji klienta pozwala pozwala budować bardziej skuteczne systemy lojalnościowe, które uwzględnią rzeczywiste potrzeby różnych grup docelowych.
W dniu, w którym odbyła się Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2017 został wydany dodatek specjalny do ogólnopolskiego wydania Gazety Wyborczej. W tej wielostronicowej publikacji zaprezentowane zostały wyniki X edycji badania satysfakcji klientów w Polsce, opracowane przez analityków Polskiego Programu Jakości Obsługi, we współpracy z ekspertami od budowy lojalności klientów z Grupy VSC. W dodatku tym znalazły się również ciekawe artykuły i wywiady, dotyczące marketingu relacji i jakości obsługi klienta.