Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Dzieci w mystery shopping

Firmy dostrzegają w dzieciach ważną grupę klientów,

ponieważ to one mają duży wpływ na wydatki rodziców -nie tylko te związane z zabawkami, lecz także z zakupami art. spożywczych, kosmetyków, wczasów, mebli, butów dla mamy, a nawet samochodu. Nic więc dziwnego, że współpracują z nami audytorzy, mogący wykonywać wizyty Tajemniczego Klienta w towarzystwie swoich pociech. Tego typu badania realizujemy wszędzie tam, gdzie pożądane jest sprawdzenie, na ile firmy dostosowały standardy obsługi do potrzeb całych rodzin, m.in. w branży spożywczej, odzieżowej, finansowej, hotelarskiej, itp.

Dzieci w Mystery Shopping
Doświadczenie i kompetencje naszych audytorów pozwalają nie tylko na realizację prostych wizyt w punktach obsługi, ale także prowadzenie długofalowych analiz jakości obsługi przed i po-sprzedażowych. Ostatnio jeden z naszych zespołów dziecko plus rodzic, zbadał przebieg akcji Dziecięca Eskorta McDonald’s na wszystkich jej etapach od udziału dziecka w loterii i kolejnych turniejach sportowych, poprzez analizę spójności komunikacji, w tym stron internetowych, spotów TV, infolinii, korespondencji, aż do wyprowadzenia piłkarzy jednej z narodowych reprezentacji na mecz Mistrzostw Euro 2012! 


Zobacz wszystkie Aktualności: