Gala Jakości Obsługi 2016 – relacja filmowa
Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowej z Gali Gwiazd Jakości Obsługi 2016, która odbyła się w Międzynarodowy Dzień Konsumenta i wieńczyła IX edycję badania marketingowego, realizowanego przez Grupę VSC. Badanie satysfakcji klientów prowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi to jedyne tego typu badanie prowadzone w naszym kraju. Podczas Gali uhonorowane zostały firmy, które najlepiej dbają o marketing relacji i w najwyższym stopniu odpowiadają na potrzeby klientów. Uroczystość odbyła się w siedzibie Business Centre Club w Warszawie. Mirosław Bartoń, Prezes Grupy VSC, która jest organizatorem Polskiego Programu Jakości Obsługi, wręczył Prezesom i managerom najprzyjaźniejszych firm statuetki potwierdzające dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta.
Zapraszamy do obejrzenia wideorelacji z tego wydarzenia.
W dniu Gali Gwiazd Jakości Obsługi w ogólnopolskim wydaniu Gazety Wyborczej ukazał się dodatek specjalny przygotowany przez Polski Program Jakości Obsługi. W dodatku oprócz podsumowania IX edycji badania jakości obsługi znalazły się również ciekawe artykuły i wywiady dotyczące codziennej dbałości o marketing relacji i jakość obsługi klienta. Eksperci na co dzień zajmujący się badaniami satysfakcji klienta i Tajemniczy Klient zgodnie stwierdzają, że głos realnego konsumenta jest dla nich najważniejszy.
Firmy, które otrzymały Gwiazdę Jakości Obsługi 2016 cechuje najwyższa dbałość o standardy jakości obsługi klienta, marketing relacji oraz odpowiednie wykorzystanie wszystkich dostępnych narzędzi do zwiększania lojalności klientów. Firmy te na szeroką skalę łączą badania jakości obsługi ze swoimi programami lojalnościowymi i motywacyjnymi. Tylko właściwa jakość obsługi buduje motywację i lojalność klientów. Firmy wykorzystują synergię Polskiego Programu Jakości Obsługi z SecretClient® i programów lojalnościowych, aby jeszcze bardziej wsłuchać się w głos konsumentów i polepszać standardy jakości obsługi klienta. Stosują systemy lojalnościowe, programy motywacyjne i prowadzą badania marketingowe. Te wszystkie narzędzia pozwalają zwiększyć grono lojalnych klientów, a przez to wpływają pozytywnie na kondycje finansową marki. Eksperci z Grupy VSC wiedzą, że połączenie programów lojalnościowych z badaniami satysfakcji klienta i Tajemniczy Klient pozwala poznać całe otoczenie przedsiębiorstwa. Zbadanie oczekiwań i preferencji klientów pozwala budować systemy lojalnościowe „szyte na miarę” uwzględniające rzeczywiste potrzeby klientów. Wszystkie te działania bardzo pozytywnie wpływają na jakość obsługi klientów.