Jesteśmy Diamentem Forbes 2014
Otrzymaliśmy Diament Forbes 2014.Nagroda potwierdza wyniki jakie osiągamy dla naszych Klientów. Grupa VSC już po raz trzeci z rzędu została uhonorowana Diamentem miesięcznika Forbes. Tym samym kolekcja otrzymanych wcześniej dwóch Diamentów, Gazel Biznesu i Kamertonów Innowacyjności Rzeczpospolitej powiększyła się o Diament Forbesa 2014. To prestiżowe zwycięstwo po raz kolejny plasuje nas na pierwszym miejscu na tle konkurencji. Stanowi potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia skupiania się na tym co stanowi dla naszych Klientów największą wartość, czyli wynikach prowadzonych przez nas działań takich jak: programy lojalnościowe dla konsumentów, programy motywacyjne, programy lojalnościowe dla firm i konkursy, znajduje również uznanie w oczach ekonomistów i analityków. Już od 16 lat pomagamy naszych Klientom budować lojalność i pomnażać dzięki temu zyski. Cieszy nas każdy dowód na to, że obsługiwane przez nas programy lojalnościowe dla firm i konsumentów osiągają i przekraczają założone cele. Moment, w którym program lojalnościowy dla firmy bądź jej klientów i ich rodzin z fazy projektu i konsultacji przekształca się w efektywny system lojalnościowy, stanowi źródło wielkiej satysfakcji nie tylko dla nas, ale przede wszystkim dla naszych Klientów. Dziękujemy im za zaufanie, dedykując otrzymany Diament Forbesa 2014. Już po raz ósmy miesięcznik Forbes przyznał Diamenty Forbesa przedsiębiorstwom najszybciej zwiększającym swoją wartość. Wyniki, jakie Grupa VSC od lat zdobywa dla swoich Klientów po raz kolejny zdobyły uznanie niezależnych ekspertów, zasiadających w kapitule rankingu Forbesa. Ocena przedsiębiorstw w rankingu Forbesa prowadzona jest tak zwaną metodą szwajcarską, stanowiącą połączenie techniki dochodowej z majątkową, ponieważ bierze pod uwagę nie tylko wskaźniki EBIT i ROA oraz płynność finansową, ale również know-how oraz potencjał pracowników oraz wyniki wzrostu wartości rynkowej. Z pewnością nie bez znaczenia dla pozycji w rankingu była siła synergii Grupy VSC, która połączyła trzy marki: programylojalnosciowe.pl, SecretClient® i Polski Program Jakość Obsługi, oferując unikalne na polskim rynku połączenie usług marketingu relacji w grupę komplementarnych korzyści. Dziękujemy za wyróżnienie, jesteśmy dumni z tego że Grupa VSC może szczycić się Diamentem Forbesa 2014. Równocześnie popodkreślamy, że zawsze najbardziej ceniliśmy i będziemy cenić sukcesy, które osiągamy każdego dnia dla naszych Klientów, zajmując się kompleksowo obsługą programów handlowych, konsumenckich i pracowniczych. Łączymy także technikę Tajemniczy Klient z budową motywacji i lojalności w kanałach dystrybucji. Pomagają nam w tym realizowane przez SecretClient® badania Mystery Shopping. W ten sposób realizujemy programy lojalnościowe dla sieci sprzedaży, firm, pośredników, partnerskie budujące sieci ambasadorów marki oraz stymulujące rekomendacje sprzedawców. Zapraszamy do diamentowo skutecznej współpracy! Więcej. |
Zobacz wszystkie Aktualności: |