Mapei 2 – Programy Lojalnościowe
Branża: Budowlana / Chemia budowlana
Program partnerski Mapei w swojej drugiej odsłonie. Sukces pierwszej edycji akcji, oceniony na podstawie osiągniętych wskaźników skuteczności programu lojalnościowego oraz wysokich not jego uczestników uzyskanych podczas przeprowadzonego badania satysfakcji klientów zachęciły naszego Klienta do kontynuacji i rozszerzenia programu. Program motywacyjny w drugiej edycji zaoferował grupie docelowej nową adaptację key-visual, modyfikację części zasad oraz odświeżony katalog nagród lojalnościowych.
Motyw przewodni i strona www programu partnerskiego:
Podobnie jak w pierwszej edycji Grupa VSC zajęła się całościowym zaprojektowaniem zmian, ich implementacją w ramach oprogramowania tworzącego system lojalnościowy programu oraz kompleksową obsługą całej akcji. W skład codzienne opieki nad programem wszedł nadzór Project Managera, prace zespołu kreatywnego, studia graficznego oraz dalsza rozbudowa i administracja informatyczna platformy do zarządzania programem lojalnościowym.
Katalog nagród w programie motywacyjnym:
Kompeksowa obsługa nagród w programie lojalnościowym spoczęła na barkach naszego Centrum Logistyki Nagród, które czuwa nad aktualizacją modeli, opisów i zdjęć nagród na stronie internetowej programu, utrzymuje kontakty z dostawcami i producentami oraz na bieżąco realizuje zamówienia nagród. W tym zakresie nasze systemy lojalnościowe zostały wyposażone w odpowiedni moduł integrujący zamówienia nagród otrzymywane online oraz za pośrednictwem infolinii, z systemem logistycznym. W zakres całościowej obsługi nagród przez Grupę VSC wchodzi także obsługa wszelkich reklamacji, co daje naszemu Klientowi dodatkowe poczucie komfortu.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.