Poradniki Wódka Wyborowa – Programy Lojalnościowe
Branża: FMCG / Spożywcza
Kompleksowa obsługa przez Grupę VSC największego programu partnerskiego FMCG w Polsce, programu lojalnościowego „Akademia Zysków” Grupy Żywiec została oparta na szeregu narzędzi rozwijających marketing relacji w grupie docelowej. Kluczową rolę w komunikacji akcji odegrały cykliczne magazyny drukowane „Poradnik Klubu Partnerskiego Akademia Zysków”, doręczane osobiście kierownikom i sprzedawcom placówek uczestniczącym w programie lojalnościowym przez przedstawicieli handlowych Grupy Żywiec, którzy zyskali tym samym skuteczne narzędzie wsparcia relacji i sprzedaży. Platforma obsługująca system lojalnościowy programu „Akademia Zysków” dodatkowo zaprezentowała elektroniczne wydania tych poradników oraz umożliwiła dostęp do archiwum kolejnych wydań. Grupa VSC zajęła się projektem, wdrożeniem i kompleksową obsługą programu lojalnościowego „Akademia Zysków” oraz redakcją i wydawaniem poradnika.
Grupa VSC opracowała key-visual poradnika, oparty o motyw przewodni charakteryzujący program lojalnościowy “Akademia Zysków”, stworzyła spójny layout towarzyszący kolejnym edycjom i co najważniejsze stworzyła zespół redakcyjny złożony z ekspertów z ważnych dla MŚP dziedzin, takich jak prawo, podatki, ekspozycja towaru, organizacja dostaw oraz jakość obsługi klientów. W zakres obsługi weszły także skład graficzny, edycja i korekta tekstów, DTP oraz druk i dystrybucja kolejnych numerów do przedstawicieli handlowych.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Opracowanie koncepcji poradników, strategiczne połączenie edukacji i motywacji;
:: Stworzenie i prowadzenie zespołu redakcyjnego, pozyskanie ekspertów;
:: Cykle artykułów z zakresu doradztwa prawnego i podatkowego;
:: Opracowanie dodatkowych wersji Poradnika on-line;
:: Konkursy, krzyżówki, nagrody sezonowe i specjalne;
:: Badania oczekiwań i satysfakcji czytelników.