British American Tobacco – Programy Lojalnościowe Tajemniczy Klient2
Branża: FMCG / Tytoniowa
Po sukcesie poprzedniej edycji programu, który połączył badania marketingowe Mystery Shopping i program motywacyjny uruchomiliśmy kolejne akcje Cenny Klient dla British American Tobacco.
Sukces wcześniejszej edycji programu Cenny Klient zdecydował o kontynuacji współpracy British American Tobacco z Grupą VSC oraz wspólnym uruchomieniu kolejnych, analogicznych akcji i rozszerzeniu ich na inne marki. Firma BAT jest jedną z dwóch największych firm tytoniowych w Polsce i należy do międzynarodowej Grupy BAT, obecnej w ponad 180 państwach całego świata, oferując m.in. takie marki jak Vogue, Pall Mall i Lucky Strike.
Zespół SecretClient® wspólnie z menedżerami BAT Polska uruchomił kolejne akcje akcji, łączącej partnerski program lojalnościowy i badania Tajemniczy Klient w kanale sprzedaży detalicznej. Programy motywacyjne zrealizowano opierając się o raporty wyników poprzednich akcji oraz wiedzę uzyskaną przez badania satysfakcji klienta. Cele akcji: wzrost sprzedaży i ekspozycji produktów w punktach sprzedaży oraz zbudowanie sieci ambasadorów poszczególnych marek.
British American Tobacco zajmuje się wszystkimi obszarami biznesu tytoniowego „od nasion tytoniu, do dymu z papierosów”. W podobny, kompleksowy sposób Grupa VSC zajęła się obsługą kolejnych edycji programu zapewniając nie tylko przeszkolonych Tajemniczych Klientów, ale także profesjonalną opiekę prawną nad wszystkimi aspektami akcji. W zakres naszych usług weszło także opracowanie regulaminów oraz obsługa podatkowa nagród i całego procesu nagradzania.
BAT łączy 120 letnią tradycję z nowoczesnością. Grupa VSC, której doświadczenia sięgają 1998r podeszła do realizacji akcji w podobny sposób, łącząc rozwiązania tradycyjne z nowoczesnymi. Nie zasypaliśmy uczestników mailingami, stawiając na tradycyjny marketing bezpośredni poprzez wizyty informacyjne specjalnych Tajemniczych Klientów. Dzięki nim właściciele punktów sprzedaży i sprzedawcy przekonali się, że Mystery Shopper rzeczywiście pojawi się w ich placówce, a oni mają realną szansę na nagrody, co przełożyło się wzrost motywacji.
Przedstawiciele handlowi BAT, obsługujący poszczególne punkty sprzedaży otrzymali dostęp do nowoczesnego narzędzia, opartego o system lojalnościowy i oprogramowanie do obsługi programu lojalnościowego. Umożliwiło im ono wykorzystanie raportów SecretClient® jako narzędzia wsparcia sprzedaży podczas wizyt handlowych. Skuteczność przyjętej strategii potwierdziły wyniki wszystkich edycji programu oraz kolejne lata współpracy Grupy VSC z British American Tobacco.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.