/02.2015/ Badania i program motywacyjny na stacjach PKN ORLEN. Z sukcesem zakończyliśmy realizację konkursu pt. “Tankuj za darmo” dla PKN ORLEN. Akcja została opracowana w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, przy współpracy z ekspertami z Departamentu Programów Lojalnościowych Grupy VSC. Celem akcji było połączenie badania satysfakcji klientów na stacjach paliw PKN ORLEN z budową marketingu ...
/01.2015/ Podpis Kamila Stocha pod życzeniami zwycięstwa! Do życzeń, które Justyna Kowalczyk zadedykowała Klientom i Partnerom Grupy VSC dołączamy dziś gorący podpis Kamila Stocha. Nasz podwójny Mistrz Olimpijski pokazał właśnie, że motywacja i praca są najlepszym sposobem na zwycięstwo. Gratulujemy Kamilowi Stochowi zwycięstwa w Pucharze Świata w Zakopanem 2015. Życzymy naszym Klientom i Partnerom ...
/01.2015/ Mistrzowskie życzenia od Justyny Kowalczyk! Z przyjemnością przekazujemy naszym Klientom i Partnerom specjalne życzenia, które zadedykowała nam mistrzyni w narciarstwie biegowym Justyna Kowalczyk. Rozpoczynając 2015 rok z tak silną motywacją wierzymy, że wspólnie prześcigniemy konkurencję i osiągniemy kolejne zwycięstwa w marketingu relacji, programach lojalnościowych oraz jakości obsługi, na miarę złotego medalu olimpijskiego z Sochi. ...
/12.2014/ Jesteśmy liderem w rankingu Business Journal! Grupa VSC zajęła zaszczytne 1 miejsce w rankingu Warsaw Business Journal, opracowanym dla menedżerów z całego świata jako przewodnik po polskim biznesie. Pozycja lidera Book of List 2014/2015 w kategorii „Business Process Outsourcing Companies”, czyli firm wspierających outsourcing ważnych procesów biznesowych, stanowi dla naszych Klientów potwierdzenie, iż zlecając ...
/10.2014/ Jak utrzymać lojalność klienta w trudnych sytuacjach? Czy w przypadku reklamacji i wad produktów można utrzymać lojalność i satysfakcję klienta? Przedstawiamy kolejny artykuł w naszym cyklu „case-study”, opracowywany na podstawie opinii autentycznych klientów zgłaszających opinie w portalu jakoscobslugi.pl lub za pomocą aplikacji mobilnej Premia360 na smartfony. Niemal każdy klient miał kiedyś sytuacje, w ...
Świeża, nieużywana domena! Ta domena to świetna podstawa pod program lojalnościowy, motywacyjny, konkurs lub akcję specjalną z zakresu marketingu relacji. Zawiera duży, pozytywny ładunek emocjonalny i niesie motywujące call-to-action dla klientów i pośredników firmy. Skontaktuj się z nami, razem wykorzystamy potencjał tej domeny! sukcesdodania.pl Możemy wzmocnić domenami: zyskidodania.pl radoscdodania.pl
Świeża, nieużywana domena! Ta domena to świetna podstawa pod program lojalnościowy, motywacyjny, konkurs lub akcję specjalną z zakresu marketingu relacji. Zawiera duży, pozytywny ładunek emocjonalny i niesie motywujące call-to-action dla klientów i pośredników firmy. Skontaktuj się z nami, razem wykorzystamy potencjał tej domeny! zyskidodania.pl Możemy wzmocnić domenami: sukcesdodania.pl radoscdodania.pl
Świeża, nieużywana domena! Ta domena to świetna podstawa pod program lojalnościowy, motywacyjny, konkurs lub akcję specjalną z zakresu marketingu relacji. Zawiera duży, pozytywny ładunek emocjonalny i niesie motywujące call-to-action dla klientów i pośredników firmy. Skontaktuj się z nami, razem wykorzystamy potencjał tej domeny! radoscdodania.pl Możemy wzmocnić domenami: sukcesdodania.pl zyskidodania.pl
/09.2014/ Jak zapewnić skuteczność programu motywacyjnego? Przejrzystość zasad i formalności, związanych z różnego typu akcjami motywacyjnymi ma kluczowe znaczenie dla ich skuteczności ponieważ działa dwubiegunowo. Może nie tylko motywować klientów, ale także ich zniechęcić. Użytkownicy Polskiego Programu Jakość Obsługi za pomocą strony jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360 na smartfony często dzielą się spostrzeżeniami na ...