Obsługa infolinii dla uczestników programów
Aktywna komunikacja podnosi skuteczność
programów i systemów lojalnościowych
Aktywna komunikacja podnosi skuteczność
programów i systemów lojalnościowych
Oferujemy profesjonalną obsługę uczestników programów lojalnościowych B2B oraz B2C zarówno w tematyce zasad programu motywacyjnego jak i oferowanych, zamawianych i wysyłanych nagród w programie lojalnościowym. Gwarantujemy stałą kontrolę jakości kontaktu z infolinią. Analizujemy szybkość i umiejętność reagowania na potrzeby, przyjazność, aktywność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp. Nasza infolinia obsługuje wszystkie dostępne kanały komunikacji, żeby umożliwić uczestnikom programów lojalnościowych jak najszerszą możliwość kontaktu z organizatorem programu motywacyjnego.
Znaczna część konsumentów, klientów oraz partnerów wskazuje infolinię jako ważny kanał komunikacji – tak wynika z badań oczekiwań i satysfakcji uczestników programów lojalnościowych. Dlatego naszym klientom oferujemy wygodny outsourcing bądź opracowanie skryptów i szkoleń dla własnej infolinii danej firmy. Wieloletnie doświadczenia w zakresie badań i optymalizacji jakości obsługi pomagają nam stale kontrolować jakość kontaktu z infolinią. Analizujemy szybkość i umiejętność reagowania na potrzeby, przyjazność, aktywność, zachowanie standardów, łatwość uzyskania informacji itp.
Uczestnik może poznać liczbę zgromadzonych punktów, zamówić nagrodę, sprawdzić status jej realizacji bądź zgłosić reklamację. Całościowo zajmujemy się również komunikacją związaną z zamawianiem i logistyką nagród. Nasza opieka obejmuje również ewentualne reklamacje – w przypadku zagubienia przesyłki przez firmę kurierską, w trosce o satysfakcję uczestników natychmiast wysyłamy taką samą nagrodę, biorąc na siebie ciężar dalszych wyjaśnień i procedur reklamacyjnych. Udostępniamy i obsługujemy zarówno numery tradycyjne, bezpłatne (0800) oraz częściowo płatne (0801). Stały, wykwalifikowany zespół konsultantów, wspierany przez system IT zapewnia płynną i przyjazną komunikację.