Programy motywacyjne
Aktywizowanie wybranej grupy docelowej
Aktywizowanie wybranej grupy docelowej
Programy motywacyjne to doskonałe narzędzie aktywizowania wybranej grupy docelowej, tj. klientów, pracowników, handlowców czy partnerów biznesowych. Dlatego firmy decydują się na wdrożenie systemów lojalnościowych w ramach zewnętrznego i wewnętrznego marketingu relacji. Programy lojalnościowe i motywacyjne wpływają nie tylko na wzrost sprzedaży. Dzięki nim budujemy tak istotny w dzisiejszych czasach czynnik, jakim jest przywiązanie i lojalność klientów do marki i jej oferty.
Programy lojalnościowe dla klientów determinują przede wszystkim regularną częstotliwość zakupów konsumentów. Dlatego sprawiają, że przy pierwszym zetknięciu klienta z marką zatrzymają go na dłużej. W ramach programów lojalnościowych B2B firmy mogą w efektywny sposób zwiększać sprzedaż swoich produktów lub usług na dalszy rynek. Stymuluje to ich dalszą odsprzedaż oraz buduje długofalową lojalność z partnerami biznesowymi, np. program partnerski Mapei.
Dzięki wdrożeniu programu motywacyjnego dla pracowników firma może w jasny i konsekwentny sposób komunikować personelowi swoje cele, wartości i politykę, przy jednoczesnym zachowaniu przyjaznej formy motywowania pracowników do ich realizacji.