Lukas Bank portal www – Programy Lojalnościowe
Branża: Bankowość / Finanse
Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa systemu lojalnościowego do zarządzania realizacją programu motywacyjnego i towarzyszących mu promocji oraz konkursów. Grupa VSC zbudowała autorski, dedykowany system lojalnościowy IT, który całościowo obsługuje wszystkie potrzeby akcji „Raty dobrze reprezentowane”, m.in. w zakresie komunikacji z uczestnikami, naliczania punktów redempcyjnych oraz zarządzania zamówieniami nagród. Takie systemy lojalnościowe stanowią także doskonałą podstawę pod rozwój programu przez wiele lat jego realizacji.
System lojalnościowy programu CA:
Grupa VSC zapewnia stałe wsparcie techniczne systemu 24 godziny na dobę, nadzór administracyjny i szybką reakcję na wszelkie zdarzenia na platformie IT, a także jej systematyczny rozwój w nawiązaniu do trendów technologicznych, marketingowych oraz kolejnych pomysłów na marketing relacji, realizowany z wykorzystaniem tej bazy. Zawsze wdrażając systemy lojalnościowe gwarantujemy naszym Klientom konsultacje i wsparcie informatyczne, umożliwiające między innymi profesjonalną integrację z innymi systemami danej firmy, konfigurowanie baz danych, zarządzanie wiedzą na temat uczestników i wyników akcji. Pomagamy również naszym Klientom wykorzystywać udostępniane przez program lojalnościowy narzędzia komunikacji, takie jak m.in. e-mail, www, SMS. Dynamizujemy komunikację poprzez newslettery, e-learingi, sondy, ankiety, itp. Opisując zalety systemu lojalnościowego Grupy VSC nie sposób nie wspomnieć o jego najważniejszej wartości dodanej. Wynika ona z faktu, że system został opracowany przez doświadczonych ekspertów od lat zajmujących się programami lojalnościowymi, partnerskimi i motywacyjnymi, którzy ściśle współpracując w programistami opracowali najlepsze rozwiązania w każdym zakresie. Efekt synergii procentuje!
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.