Liebrecht and Wood -program lojalnościowy B2B
Branża: Nieruchomości
Projekt, wdrożenie i kompleksowa obsługa programu partnerskiego “Bricks and More” dla firmy Liebrecht & wooD i jej pośredników, przedstawicieli i agentów na rynku nieruchomości.
Strona internetowa programu partnerskiego:
Grupa VSC zaprojektowała i objęła kompleksową obsługą program partnerski dla firmy Liebrecht & wooD, znanej od 20 lat europejskiej firmy deweloperskiej, ogniskującej się na realizacjach centrów biurowych oraz galerii handlowych w największych miastach Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji. Liebrecht & Wood wyróżnia na rynku to, że jest ona nie tylko deweloperem, ale również prowadzi kompleksową obsługę w zakresie obrotu nieruchomościami, od fazy koncepcji, aż po zarządzanie wybudowanymi obiektami i wynajmowanie ich powierzchni.
W analogiczny sposób Grupa VSC podeszła do obsługi programu partnerskiego, zaczynając od pomysłów na projekt i strategię programu lojalnościowego, a następnie zapewniając jego kompleksową obsługę i rozwój kolejnych edycji akcji. Na potrzeby programu partnerskiego zbudowano dedykowany system lojalnościowy i oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym oraz relacjami partnerskimi, obejmujące zarządzanie segmentacją uczestników oraz wykorzystanie kanałów komunikacji takich jak e-mail, SMS, newslettery i mailingi pocztowe.
Uczestnicy programu lojalnościowego zbierają punkty redempcyjne w formie CEGIEŁ, które mogą wymieniać na markowe prezenty z katalogu nagród. Na tym jednak nie koniec atrakcji, ponieważ program partnerski zapewnia uczestnikom znacznie WIĘCEJ, stąd jego tytuł “Bricks and More”. Grupa VSC zapewniła kompleksową obsługę, obejmującą stały rozwój programu i marketing relacji oraz organizację dodatkowych konkursów, e-learningów, promocji i wydarzeń aktywizujących grupę docelową akcji.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.