

Klub Iglotech laureatem Loyalty Heroes 2024 – 2. miejsce w kategorii The Best Loyalty Program B2B
Podczas Forum Loyalty Planet 2025 ogłoszono wyniki prestiżowego konkursu Loyalty Heroes 2024.
Z radością informujemy, że program Klub Iglotech, platforma lojalnościowo-motywacyjna dostarczona i obsługiwana przez VSC dla firmy Iglotech, zdobył 2. miejsce w kategorii The Best Loyalty Program B2B.
To wyróżnienie jednocześnie stanowi potwierdzenie skuteczności oraz jakości działań prowadzonych w ramach programu. Zarówno w zakresie rozwoju narzędzi lojalnościowych, jak również w budowaniu trwałych relacji z partnerami biznesowymi.

Program Klub Iglotech – laureat Loyalty Heroes 2024. 2 miejsce w kategorii The Best Loyalty Program B2B, ogłoszone podczas Forum Loyalty Planet 2025. Na zdjęciu: Wiesława Stucka – Dyrektor Marketingu w Grupie Iglotech, Marta Luks-Kamieniak – Project Manager w Grupie VSC
Współpraca pomiędzy VSC a Iglotech trwa już siedem lat. Obejmuje kompleksową obsługę programu:
od analityki i projektowania mechaniki, poprzez dobór kanałów komunikacji, aż po wdrożenie systemu, obsługę uczestników, dobór i wysyłkę nagród i raportowanie wyników.
Klub Iglotech to dziś nowoczesna platforma lojalnościowo-motywacyjna. Łączy ona rozwiązania dla klientów B2B i sił sprzedaży w jeden spójny system tj. aplikację PWA. Został on opracowany i wdrożony dla klientów Iglotech z nowościami w 2025 roku. Program wykorzystuje zintegrowane technologie i różnorodne narzędzia motywacyjne, w tym:
- rankingi dla partnerów i zespołów handlowych,
- katalogi nagród rzeczowych i branżowych, z wieloma walutami punktowymi,
- promocje i akcje specjalne wspierające cele sprzedażowe,
- oraz moduły komunikacyjne budujące zaangażowanie i relacje.
Jak podkreśla Iglotech w swoim komunikacie:
„Za tym sukcesem stoją nie hasła, lecz konkret. Jasne i uczciwe zasady, nagrody które realnie wspierają codzienną pracę instalatorów, marketingowe wsparcie dopasowane do rzeczywistych potrzeb oraz relacje budowane na zaufaniu.” Klub Iglotech to swoista hybryda programu lojalnościowego i motywacyjnego, łącząca motywację klientów oraz pracowników w jeden spójny ekosystem.
Dzięki temu projekt stał się nie tylko platformą premiową. Pełni również rolę narzędzia wspierającego rozwój partnerów oraz zwiększającego efektywność sprzedaży.
