Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

100% skuteczności!

/01.2016/ Dziękujemy za 100% skuteczności!

 

W imieniu wszystkich obdarowanych dzieci dziękujemy naszym Klientom i Partnerom, którzy wzięli udział w akcji “Pomóż Mikołajowi”. Wspólnie udało się nam dostarczyć prezenty wszystkim 46 dzieciom! Dzięki Wam odnosimy sukcesy i możemy się nimi dzielić. Podziękowania płynące z serc dzieci stanowią dla nas motywację, by prowadzić dla Was coraz bardziej innowacyjne i skuteczne programy lojalnościowe.

Dziękujemy i życzymy równie owocnej współpracy w całym 2016 roku!

Jak co roku, wraz ze świątecznymi życzeniami wysłaliśmy Klientom i Partnerom Grupy VSC wyjątkowe kody, które mogli wymienić na prezenty dla potrzebujących dzieci na stronie pomozmikolajowi.pl Wspólnie osiągnęliśmy 100% skuteczności! W VI edycji świątecznej akcji “Pomóż Mikołajowi” spełniliśmy marzenia dzieci ze specjalnymi potrzebami ze Stowarzyszenia przy Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku oraz z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ślubowie.

W jaki sposób spełniliśmy marzenia dzieci?

Marketingiem relacji zajmujemy się nie tylko od święta, lecz codziennie przez 365 dni w roku i wiemy, że najlepszymi prezentami są te, które wypływają z serc i do nich trafiają. Spełnianie marzeń to dużo więcej niż kupowanie upominków. Dlatego przygotowując akcję “Pomóż Mikołajowi” zgłębiliśmy marzenia dzieci. Pomogły nam w tym Śnieżynki z SecretClient®, które zbadały o czym marzy każde z 46 dzieci.

W ten sposób, wśród wymarzonych prezentów znalazły się nie tylko znane z reklam zabawki i słodycze, ale również mnóstwo praktycznych, indywidualnych upominków, takich jak ciepła odzież, sprzęt sportowy i rehabilitacyjny, gry edukacyjne, przybory szkolne i kosmetyki. Następnie nasi Klienci i Partnerzy wykorzystali magiczne kody, dołączone do świątecznych kartek Grupy VSC i pomogli wybrać prezenty. Przed Wigilią Renifery z Departamentu Programów Lojalnościowych dostarczyły je wszystkim dzieciom. Radości nie było końca, co swoimi badawczymi metodami w 100% potwierdziły Gwiazdki z Polskiego Programu Jakości Obsługi, czuwające również nad sprawnym przebiegiem i organizacją na każdym etapie całej akcji.

Marketing relacji nie tylko od święta.

Doroczna, świąteczna akcja “Pomóż Mikołajowi” to nie tylko autorski pomysł Grupy VSC z zakresu działań Corporate Social Responsibility (CSR). To również praktyczny przykład współdziałania i wzajemnego uzupełniania się trzech marek Grupy VSC: programylojalnosciowe.pl, jakoscobslugi.pl i secretclient.com. To żywy dowód na to, że łącząc badania, motywację i satysfakcję można uzyskać bardziej komplementarną całość, która przełoży się na wyjątkowe rezultaty. Dla naszych Klientów oznacza to w praktyce, że systemy lojalnościowe prowadzone dla nich w ramach Grupy VSC, wzbogacone o badania satysfakcji klientów oraz analizy jakości obsługi personelu, będą w wielu obszarach dużo efektywniejsze, bardziej optymalne kosztowo i skuteczniejsze. Gdy program lojalnościowy, motywacyjny lub konkurs wspierany jest profesjonalną analityką, to korzyści synergii przekładają się na cały system lojalnościowy i marketing relacji firmy. Sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić?

 


Zobacz wszystkie Aktualności: