Sony – program motywacyjny Mystery Shopping
Sony – program motywacyjny Mystery Shopping
Branża: Telekomunikacja, smartfony
Opracowanie, wdrożenie i obsługa programu typu Cenny Klient, który łączy program motywacyjny w sieci sprzedaży detalicznej i badania marketingowe realizowane techniką Tajemniczy Klient.
Główne założenia programu: badanie marketingowe prowadzone w kilku falach w kolejnych miesiącach w dużych, średnich i małych miejscowościach w Polsce jako program lojalnościowy skierowany zarówno do sprzedawców, jak i właścicieli punktów dystrybucji. Akcja oparta o badanie prowadzone metodą Mystery Shopping. Każdy Tajemniczy Klient podczas swojego audytu Mystery Shopper we wskazanym sklepie, salonie bądź punkcie posiadającym w ofercie smartfony realizował ustalone scenariusze, które Grupa VSC opracowała we współpracy z naszym Klientem.
Program realizowany poprzez własną, przeszkoloną sieć audytorów SecretClient®. Grupa VSC dysponując ogromną bazą Tajemniczy Klient, obejmującą przeszło 65 tys. osób wybrała do realizacji akcji audytorów, którzy interesują się tematyką związaną z telefonami oraz nowinkami technologicznymi, a także będą gotowe do ujawnienia się po zakończeniu wizyty w celu poinformowania pracownika o jej wyniku. Grupa VSC objęła program Cenny Klient kompleksową opieką, obejmującą kwestie prawne i podatkowe akcji, zasady oraz rozliczenia.
Dlaczego wielu klientów wybiera Grupę VSC do realizacji tego typu akcji? Ponieważ nasza wartość dodana wynika ze ścisłej współpracy Działu badań SecretClient® z zespołem Działu którego specjalizację stanowią właśnie programy lojalnościowe i motywacyjne, a synergia kompetencji tych dwóch zespołów zawsze prowadzi do oczekiwanych wyników. Dzięki wielu zrealizowanym programom łączącym badania marketingowe i motywację Grupa VSC dysponuje prawdopodobnie największym doświadczeniem w tym zakresie w Polsce. Między innymi dlatego tak często jesteśmy wybierani także przez agencje reklamowe, które włączają ten typ programu lojalnościowego jako wsparcie kampanii reklamowych, realizowanych dla ich Klientów.
Zakres obsługi Grupy VSC:
:: Całościowe opracowanie koncepcji, strategii i zasad programu, specjalizacja i doświadczenie;
:: Oprogramowanie do zarządzania programem motywacyjnym, system lojalnościowy IT;
:: Kreacja, przygotowanie do druku i produkcja pakietów startowych, poligrafii i POS;
:: Kompleksowa obsługa nagród, tworzenie katalogów, zakup i logistyka nagród;
:: Opracowanie strategii komunikacji, mailingi, internet, SMS, newslettery;
:: Badania marketingowe, SecretClient® oraz badanie satysfakcji klientów;
:: Aktywizacja uczestników, marketing relacji, konkursy i promocje;
:: Rozwój programu, katalogi nagród sezonowych i specjalnych;
:: Odpowiadanie na pytania uczestników, infolinia programu;
:: Obsługa prawna i podatkowa, regulaminy.