Kliknij enter aby zatwierdzić, ESC aby wyjść

Grupa VSC dla firmy NOKIA

Uruchomiliśmy program lojalnościowy dla marki NOKIA. System lojalnościowy pod nazwą Partner Nokia for Lumia Windows Phone rozwija marketing relacji i motywuje partnerów handlowych do sprzedaży topowych modeli telefonów Klienta tj. smartfonów Nokia Lumia. Systemy lojalnościowe, które tworzy Grupa VSC słyną z innowacyjnych rozwiązań w wielu obszarach marketingu relacji – tak jest także w tym przypadku. ...

System lojalnościowy na 2014

Grupa VSC zbudowała system lojalnościowy,   pozwalający na kompleksową obsługę wszelkich działań składających się na marketing relacji, w tym m.in. programy lojalnościowe oraz wszelkiego rodzaju programy motywacyjne. Autorskie oprogramowanie do zarządzania programem lojalnościowym ma konstrukcję modułową, umożliwiającą elastyczną konfigurację. Grupa VSC zaprojektowała system lojalnościowy w pełnym zakresie, w którego skład weszło m.in. naliczanie punktów, katalogi ...

Nowatorski program lojalnościowy

Ruszył innowacyjny system bonusowy dla Grupy KRUK.   Zespół Marketingu Relacji Grupy VSC rozpoczął współpracę z Grupą KRUK. Dla nowego klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy zaawansowany system bonusowy dedykowany osobom zadłużonym, premiujący systematyczność i rzetelność w spłacaniu rat. Program bonusowy „Marzenia z gwarancją spełnienia” Kompleksowa obsługa programu bonusowego Grupy KRUK przez Grupę VSC obejmuje: opracowanie koncepcji ...

Mobilny program lojalnościowy

Uruchomiliśmy aplikację na smarfony do badania satysfakcji klienta   łączącą programy motywacyjne dla personelu z funkcją badania satysfakcji klientów bezpośrednio w miejscach sprzedaży. Aplikacja Premia360™ działa pod patronatem Polskiego Programu Jakość Obsługi™ w setkach tysięcy sklepów, restauracji, banków, stacji paliw i wszelkich placówek z przeszło 200 branż w całej Polsce, zarówno w dużych, jak i ...

Programy Lojalnościowe 3.0

Grupa VSC – nowa siła w marketingu relacji. Grupa VSC, powstała na bazie przekształcenia Vision SecretClient Sp. z o.o., od 15 lat działającej na rynku marketingu relacji i lojalności, uznawanej przez ekspertów za jedną z najdynamiczniejszych spółek z branży, co potwierdzają m.in. tytuły Diament Forbes 2013 oraz Gazela Biznesu 2012. Oferuje skuteczniejsze programy lojalnościowe, dzięki ...

Lojalność z najwyższej półki

Sięgaj chmur z Grupą VSC! Od maja siedzibą Grupy VSC staje się wrocławski Sky Tower, symbol nowych horyzontów i sięgania chmur. Reprezentuje to, co dla nas najcenniejsze: otwartość, energię i sukces. Aż 51 pięter oraz 212 metrów wysokości, zapewniają kompleksowi Sky Tower tytuł najwyższego budynku w Polsce, przed mierzącym 188 m Pałacem Kultury i Nauki ...

1 miejsce w marketingu relacji

Nr 1 w opinii ekspertów Vision SecretClient jest nr 1 w marketingu relacji w Polsce. Nasza działalność, oparta od 15 lat o programy motywacyjne, konkursy, oraz programy lojalnościowe przyniosła naszej firmie w tym roku aż dwa Diamenty Forbesa oraz tytuł Gazeli Biznesu. Diament Forbes 2013 oznacza przynależność do elitarnego grona najbardziej dynamicznych firm w Polsce. Otrzymaliśmy ...

Masz dwie wiadomości

Jeżeli Państwa firma zastanawia się nad marketingiem relacji? nad pomysłami na program lojalnościowy, konkurs lub programy motywacyjne na kolejne kwartały 2013 roku, to mamy dwie informacje. Na początek zła: w tym roku programy lojalnościowe i podobne działania z zakresu marketingu relacji planuje wiele firm z niemal wszystkich branż. Poszukując alternatyw w sytuacji ograniczonych budżetów na ...

Diament Forbes 2013

Otrzymaliśmy Diament Forbesa 2013. Ranking opublikowany został w miesięczniku Forbes nr 02/2013. Oblicza pozycję firm na podstawie tzw. metody szwajcarskiej, łączącej metodę majątkową i dochodową, tj. z uwzględnieniem zarówno wyników (EBIT, ROA), płynności finansowej jak i potencjału pracowników, know-how oraz wzrostu wartości rynkowej. W czasach recesji jedyną pewną inwestycją są DIAMENTYDla naszych klientów zdobywamy je ...